Potek psihološkega svetovanja
Pred terapijo se klient naroči preko e-maila ali telefona. Priporočljivo je naročanje preko telefona, saj tako klient in terapevtka vzpostavita prvi kontakt, obenem se o težavi že nekoliko pogovorita, s čemer se klient pred samim prihodom razbremeni ter na terapijo pride brez nepotrebnega stresa. Na začetku prve ure se terapevtka kratko predstavi ter opiše načela psihološkega etičnega kodeksa po katerem deluje. Terapevtka in klient v prvi uri vzpostavita soglasje o poteku procesa. V začetku obravnave terapevtka in klient jasno opredelita klientove težave, pri tem pa skupaj postavita cilje, ki jih želita v procesu doseči. Klient tekom svetovanja terapevtki razkriva svoje občutke ter misli in se aktivno ukvarja s seboj in težavo. Naloga terapevtke je podpora ter zunanji pogled strokovnjaka pri razmišljanju o sebi in o raziskovanju težave. Cilj svetovanja je klientova razbremenitev čustvene stiske in nova spoznanja o svojem delovanju in težavi, ki jo želi rešiti.